Thursday, September 11, 2014

#31 Bergetar!

Phewww.. rasa bergetar jiwa raga saat dapat tau masuk kategori individu accuracy masa ABG nnt..why  me capt..?? Adeh atlit lain lagi hebat capt..sampai hati capt Nasa buat cenggini kat aku :(
Bila dah kena acara individu nak taknak kena struggle lebih la. Aku dan kak yatie galas cabaran individu ni untuk wanita.. yang lelaki pulak abg nafi dan abg nazri (diorang ni kembar).


List yang kak suzy post dalam group whatsapp ABG menguatkan lagi getaran di dada gua..haha..cis sangat la perasaan ni. aku kena lagi serius dalam latihan. semedang blur je ni. preparation..? hurmm..aku takut last minute nnt ada je masalahnya..

aku memang pernah bercita-cita nak jadi atlit negara tak kisah la dalam sukan apa pun. Bila terpilih dalam ABG 2014 ni..dalam acara paragliding pulak, maunya tak terlompat. Serius aku rasa aku memang tak layak. Aku cuma seorang yang taat dan mengikut arahan mungkin sebab tu aku terpilih. Rezeki yang tak disangka.

Aku sekarang dalam proses mencari sesapa yang sudi sponsor stokin dan helmet baru hehe..sebabnya helmet yang aku selalu pakai tu memang longgar.
ni venue pertandingan masa di Phuket nanti. memang takda bukit, kami akan guna kaedah towing. inshaAllah..inshaAllah. perlu tingkatkan latihan, stamina dan fokus. sebab tu aku taknak ada gangguan emosi dalam beberapa bulan ni. minta tolong ye...
 
ok ini jadual pertandingan. kena study betul-betul ni. dan kalau terror sikit boleh kaji keadaan angin masa tarikh ni.. doa la cuaca mengizinkan huhu..
 
 
err..aku blah dulu lah..tak boleh cakap lelebih. nanti menambahkan dosa orang lain mengutuk aku pulak hehe...tau..ramai yang tak percaya aku wakil Malaysia dalam sukan ni. bukan aku ngeboh pun..bgtau sorang je then dia yang pas-pas kat orang lain. terus dikutuknya den hehe..terima kasih :)

No comments:

Post a Comment