Tuesday, August 27, 2013

#6 Tewas :(

2045H.
Pusat Mahasiswa.
UiTM (Perak).
Keseorangan.

Hari yang paling berdebar katanya. Tapi Alhamdulillah dah siapkan tugas-tugas yang DEADLINE nya minggu depan. Risau pulak tangguh-tangguh kang..buatnya accident ke..apa ke..kan dah susahkan orang lain pulak.

Seronok bila banyak kerja. Tapi tu lah..balik dari kerja jam 7.20 petang tadi migrain laju-laju. Sebab main hujan ke macamana. Mungkin.. atau aku terlalu rindu kat budak yang selalu migrain tu jugak ..mungkin...

Dan sebenarnya migrain tu teruk kemain. Muntah teruk . Aku teringat jugak pernah tanya fifi (M.A Pilah), kalau muntah warna hitam tu apa benda sebenarnya..then dia bagitau, maybe ada luka dalam perut..urmm... maybe..?? actually memang ye. Ada.

So disebabkan migrain teruk tu aku decide untuk baca al-Quran even 2 pages je..sebab aku yakin ayat-ayat al-Quran adalah penawar segala penyakit. Lepas maghrib tadi sempat baca sikit then aku terus siap-siap ke ofis. Aku taknak manjakan diri. Ni semua dunia je ..sakit-sakit ni..aku kena kuat.

Aku nak gaji yang berkat. gaji aku nak hulur kat mak ayah. kadang-kadang aku nak share dengan orang lain (belanja makan)..so, aku kena kuat..aku kuat. Aku takkan layan semua sakit ni. Kecuali mati.

Apapun , aku tewas harini.

No comments:

Post a Comment